pervitin
Pheobe
cauky.Píšu protože bych potřebovala poradit.31.4.02 jsem poprvé zkusila pervitin ale přímo do žíli, a samozřejmě to nebylo naposled .. chtěla bych vědět zda to na mě může nechat nějaké následky? A je to horší než extáze?Předtím jsem totiž jela v ečkách ato každý týden... a od té doby co takhle blbnu se mi začala motat hlava, a vidí rozmazaně a při těchto stavech si pripadám jako v nějakym jiným světě. hnusným! stává se mi to i když už jsem třeba i měsíc čistá.Možná je to nízkým tlakem který mám. ale chtěla bych tovědět jestli to může být z drog? a taky můj bývalý přítel teď trochu víc padá do extází .Je nervozní má pořád depky když to nemá a bere to už jen tak prostě prý z nudy.Chtěla bych mu pomoci ale nevím jak?poradíte mi?Děkuji. p

Odpověděl: Jakub Minařík
Na to co píšete existuje jedinné rozumné doporučení: Zastavte se.Mám dojem že jedete celkem zostra z kopce. A jestli nezastavíte teď, tak už nikdy. Příště budete brzdit o zeď. A váš přítel mám ten dojem taky.
K tomu nač se ptáte:
Pervitin je v některých ohledech jistě horší než extáze, hlavně co se týče rizika vzniku závislosti. A pak, užíváte injekčně ....
Příteli nepomůžete. Nejsate ve stavu, kdybyste toho byla schopná. Na 99,9%. Nejspíš se společně rozjedete.
ty vaše stavy budou souviset s abusem pervitinu, ev. ext na 100%. Mohlo by bejt taky s nějakou infekcí z injekčního užívání. Uvažoval bych i o (toxické) psychose.
Víte, myslím že na tom nejste fakt moc dobře. Zkuste abstinovat vy i přítel. Alespoň nějakou dobu. Zkuste uvažovat o tom jak na tom jste a HLAVNĚ CO S TÍM. Kliedně i zavolejte (02/20 80 31 30) nebo se stavte (DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7).