kde jinde než v praze
akinom
Mila Blanko Kačírková Psala jsem Vám o pomoc co dělat aby přítel mohl vyabstinovat ze subutexu jinak než detoxem. Odpověd jsem dostala se slibem že pokud přítel nebude chtít jezdit do prahy pokusíte se najit pomoc blíže našemu bydlišti. Bylo by to lepší nebot chodí do prace a nemusel by jezdit do prahy kde spoustu lidi zna.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je moc dobře, že se přítel rozhodl pro ambulantní léčbu. Nejblíže k vašemu bydlišti bude K-centrum Nymburk, Semiramis o.s., adresa: Velké Valy 995, 288 02 Nymburk, kontaktní osoba: Richard Hanus, telefon: 724 557 504, 315 514 424, http://www.os-semiramis.cz. Kontaktní centrum nabízí Program ambulantní detoxifikace Suboxonem (což je obdobný lék jako Subutex, ale kromě buprenorfinu obsahuje i naloxon, který způsobuje, že po injekčním užití Suboxonu následují abstinenční příznaky – cílem je zabránit injekčnímu zneužívání). Program kromě kontaktu s lékařem, který předepisuje suboxon nabízí i doprovodnou psychosociální složku substituční léčby (motivace ke snižování návykové látky, prostor k řešení problematických oblastí života, které souvisí s užíváním drog, zdravotní stabilizace, sociální práce apod.) Více si o tomto programu můžete přečíst na výše uvedené internetové adrese. Přeji vám i příteli hodně štěstí. Kdyby bylo třeba, zase napište.