Alkohol - zvýšení účinnosti
Korty
Dobrý den. Piji sice jen každý pátek, ale musím vypít velké množství, abych se opil. Chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká látka, po které bych se rychleji opil. Popřípadě látka, která by mi nahradila stav opilosti. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Asi Vašemu dotazu úplně nerozumím. Možná by bylo lepší se spíš zamyslet nad důvody, které Vás nutí k tomu, abyste se (byť jen každý pátek) pravidelně opíjel, co máte případně za potíže a nesnáze, které vedou k tomu, že potřebujete mozek zastřít co nejrychleji alkoholem, než vymýšlet, jak se co nejrychleji intoxikovat. Pokud jdete někam do hospody za účelem se opít, tak moc nerozumím tomu, proč Vám vadí, že musíte vypít větší množství alkoholu, to bývá běžné, pokud chcete dosáhnout opilosti. Snad z finančních důvodů? Určitě existuje řada látek, které by Vám mohly intoxikaci alkoholem nahradit, případně způsobit, že opilost bude rychlejší a intenzivnější. Ale jsou to věci celkem rizikové, takže pokud nechcete experimentovat s drogami nebo s kombinací alkoholu a nejrůznějších drog, tak bych nad tím asi moc nepřemýšlela. Můžete samozřejmě začít brát třeba heroin...