pervitin
jana
Dobry den-mela bych na vas dotaz,nikdy jsem žadne drogy nebrala a brat nechci-kamaradka me ale premluvila at si tkzv. šnupnem piko-dala jsem si jen malou lajničku a musim vam rict že to už nikdy nechci prožit.nespala jsem jen jsem povidala a mela jsem chut na sex.Chi se vas zeptat za jak dlouho mi ta vec uplne zmizí z organismu.dekuji vam

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvádíte svůj jednoznačný postoj k návykovým látkám. Proto trochu nevím, proč jste se kamarádkou nechala přemluvit k takovému experimentu. To, že to nebyl zcela dobrý nápad, dnes již asi také víte. Také bych ráda upozornila na fakt, že i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky má svá rizika (více se můžete dočíst např. v rubrice o pervitinu na těchto stránkách nebo v rubrice Drogy a nemoci). Uvádíte, že jste užila pervitin. Detekce z moči je v rozmezí 3-21 dní (v závislosti na intenzitě předchozího užívání, v případě jednorázového užití cca týden). Detekce z krve 1-3 dny. Jestli Vám mohu poradit příště se podobným experimentům raději vyhněte a kdyby Vás Vaše kamarádka opět přemlouvala, zvažte zda vám přátelství stojí za takovéto riskování. Hodně štěstí a hezký zbytek léta.