Marihuana délka trvání v moči
Marie
Mám na Vás dotaz,jak dlouho je THC vylučováno močí po její konzumaci.Dělám orientační testy,které kupuji v lékarně.Dcera mi tvrdí,že stopy jsou ještě po 1 týdnu kdy si jonta vykouřila.Je tato informace pravdivá? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ano, Vaše dcera má pravdu. Je to pro mnohé možná překvapivá informace, ale THC se v těle drží mnohem déle než-li ostatní návykové látky. Detekce z moče u THC je 1-30 dní (vyjímečně i déle, záleží na intenzitě předešlého užívání), při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. (Uváděné doby detekce berte spíše jako orientační, záleží také na individuálním metabolismu organismu i typu použitého testu). Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání cca do 10 dní. Můžu se zeptat, co bylo důvodem, proč jste začala dceru pravidelně testovat?