DR.Heroin
Kdyz tu ctu takovy hovna od poradcu ze 1000KC stoji g pervytinu tak chci brecet g previtynu stoji 500 .G Kokainu stoji 2500 G heroinu stoji 800 nekdy as 1000 g marihuany Stoji 200 as 250 ecko tak 200 vetsinou ,..trip 200 250 ty lepsi as 300 350 nekdy i 400 ..Mi rekne te kde ty ceny zjistujete ??? Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Možná by se dalo reagovat i kultivovanějším způsobem, pokud máte nějaké výhrady k odpovědím v rámci této poradny. Uvedená cena za gram pervitinu, případně i jiné ceny drog, které bychom uváděli, pokud by byl na toto téma dotaz, vychází z informací z výroční zprávy o stavu ve věcech drog vydávané každoročně Národním monitorovacím střediskem pro drogy a drogové závislosti. Ceny jsou hodnoceny každý rok, na základě informací od policie (Národní protidrogová centrála), ale i na základě informací z výzkumu mezi pracovníky terénních programů a mezi uživateli drog. Ceny se mohou lišit v jednotlivých regionech, různé ceny jsou v různém prostředí a od různých distributorů. Průměrná cena pervitinu, která se udává, je +-1000 Kč za gram. Pokud ve Vašem regionu a od určitého distributora stojí g pervitinu 500 Kč, s ničím se to nevylučuje. Ceny u ostatních drog, které udáváte, jsou celkem kolem toho průměru, který bychom také uvedli.