Detox po pervitinu
Upřesňuji můj dotaz. Dcera byla asi měsíc s malými přestávkami sama, tak si myslím že brala pervitin. Dnes je to pátý den, kdy je doma a stále spí. Kdýž se probudí zvládne lehkou práci, nají se a spí. Jsme z Prahy 4, prosím tedy, jak zmiňovala p.Kordová adresy poraden. Děkuji matka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvádíte častý spánek Vaší dcery. Jak jsem již zmiňovala v předchozí odpovědi, spánek po vysazení pervitinu je standartní průběh, může to trvat ještě několik dní ( únava, vyčerpanost ). Lehčí činnosti v domácnosti Vaše dcera klidně může zvládnout, rychleji se možná unaví, ale klidně ji doma zaměstnejte. Vzhledem k Vaší situaci si myslím, že by bylo nejlepší zkontaktovat K-centrum a domluvit si co nejdříve konzultaci s odborníkem, který by pohovořil s Vaší dcerou a po té zvolil vhodný typ léčby, popřípadě by Vám ji pomohl zprostředkovat. K-centrum sídlí v Osadní ulici na Praze 7, email: kacko@sananim.cz, tel: 283 872 186, provoz K-centra je PO 13.00-20.00, ÚT 9.00-20.00, ST 9.00-20.00, ČT 9.00-20.00, PA 12.00-20.00, víkendy a svátky 13.00-20.00. Můžete přijít i bez objednání, je ale samozřejmě mnohem lepší se předem telefonicky objednat a dohodnout si termím. Všechny tyto služby jsou bezplatné. Ve Vašem případě bych určitě s objednáním neotálela. Tak hodně štěstí, Vaši dceru zdravím a ať se drží. V případě dalších dotazů se samozřejmě na poradnu můžete zase obrátit. M.K.