Marijanka
huligens
Prosimvas mohl by ste mi doporucit co mam delat kdyz mam za 4 tydny dopingove testy ktere se delaji s moci. Potrebuju vedet jak to dostat co nejrychleji z moci.....kluci mi rikali ze nejlepsi je mleko prootze se THC rozpousti v tucich..je to pravda??.....PS: Hulil jsem i vickrat predtim. Dik predem za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, za 4 týdny máte dopingové testy. Předpokládám tedy, že jste sportovec. To, že kouření marihuany nese i svá rizika a u disponovaných jedinců může vyvolat i vážné psychické problémy, navíc, že vám to kondici určitě nevylepší, zřejmě slyšet nechcete. Nedá mi ale, Vás na toto neupozornit. Detekce THC z moči je 1-30 dní ( ve vyjímečných případech i déle - záleží na intenzitě předchozího užívání ). Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Detekce THC z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 7 až 10 dní. Znova, ale opakuji, že velmi záleží na intenzitě užívání. Jestliže jste marihuanu užíval denně a velmi intenzivně, může se u Vás prokázat i za delší dobu. Rychlost vylučování THC se vám pitím mléka nijak zásadně ovlivnit nepodaří. Proto radím marihuanu raději neužívat - ušetříte si tím i zbytečné obavy jak dopadnou testy. Sportu zdar a s marihuanou opatrně.