matihuana
atakama
Chtěla bych se zeptat, jak dlouho se dá murihuana zjistit z krve. Jsem dárce krve a občas si dám. Jak dlouho před tím si nesmím dát jointa. Můžou to zjistit při klasickém odběru před darováním??? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to, že by bylo zcela nejoptimálnější marihuanu vůbec neužívat, zřejmě slyšet nechcete. Že jste dobrovolný dárce krve je určitě záslužný čin, nicméně před darováním krve bych určitě marihuanu nekonzumovala. THC se v tělě drží poměrně dlouho v porovnání s jinými toxickými látkami. Detekce THC z moči 1 - 30 dní ( vyjímečně i déle, záleží na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní ). Detekce THC z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. V každém případě si před darováním krve dejte nějaký měsíc pauzu.