zorničky
já
mám nemocnou známou je jí 28 let a nefungují ji ledviny a tak je na dialýze. Dnes jsem se zalekla když jsme se střetli očima měla zorničky jako špendlíkové hlavičky. Vídám jí tak jednou měsíčně jinak si telefonujeme, ale už jednou měla problémy s psychikou při léčbě a tak jsem se vylekala, ale nevím zda to je známka užívání drog nebo je to možné z léků. Viděli jsme se venku za plného slunce.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je hezké, že máte o Vaši přítelkyni starost, ale bohužel Vám takto přes internet nemohu dát jasnou a konkrétní odpověď. Udáváte, že Vaše přítelkyně má vážné zdravotní obtíže a podstupuje dialýzu. Určitě při tak závažných problémech bere i nějaké léky, které jsou k tomuto nezbytné. Pokud jste se viděly venku za plného slunce tvz. zorničky jako špendlíkové hlavičky nejsou nic nestandardního. Každopádně nechci Vaši nejistotu podceňovat. Vy Vaši přítelkyni znáte a jestli se Vám "nezdála" a ve Vás to vzbudilo obavu o ni, možná bych se s ní pokusila vidět častěji. Uváděla jste, že se vídáte tak jednou za měsíc. Jestliže Vaše obava o ni bude ve Vás i nadále, asi bych s ní o tomto pohovořila a pokusila se ji podpořit v tom, aby vyhledala odbornou pomoc v případě, že by se Vaše podezření potvrdilo. Přeji Vám i Vaši přítelkyni hodně štěstí. V případě dalších dotazů se na nás samozřejmě můžete opět obrátit. Hezký zbytek léta.