nikky
Dobrý den,vím,že se to sem asi moc nehodí,ale nechci to zatim moc řešit normálně s doktorem. Přibližně 5 dní si dávám opium(nitrožilně) a ted poslední 2 dny se mi začala objevovat krev ve stolici. Nevím,jestli to může mít nějakjou spojitost,tak prosím o radu. Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl:
Dobrý den, krev ve stolici může mít řadu příčin - namátkou - bakteriální infekce, hemoroidy, rakovina střev... Spolehlivě vám to však může sdělit pouze lékař na základě výsledků vyšetření. Vzhledem k tomu, že opioidy způsobují obstipaci neboli zácpu, mohla by krev ve stolici souviset i s obtížným vyprazdňováním střev. Ale po internetu opravdu diagnózu stanovit nelze. Pokud problém přetrvává, rozhodně bych to nepodceňovala a navštivila lékaře. Mimochodem, intravenózní užívání opia není úplně bezpečná záležitost. Když tak koukněte na rubriku Tlumivé látky - opium na těchto stránkách. Buďte na sebe opatrná a když tak ještě napište.