neznalost
mata
Zdravim. Ackoliv je mi 30 let, jsem "panic" v oblasti drog. Zkusil jsem parkrat marihuanu, ale byl jsem pokazde pod vlivem alkoholu, takze nevim presne, co "to" dela. Pred tydnem jsem se dostal k hasis jointu, strizlivi, nicmene zazitek byl strasnej. Asi po 10 min se mi rozbusilo srdce, vyschlo mi v puse, zacal jsem se potit a motala se mi hlava. Po dalsich 20-ti minutach se to sklidnilo a mel jsem kratkovy, 2minutovy pocit znamy z mariany. Pak to vse odeznelo. Je to normalni/po trech sluknutich/, nebo muzu mit nejakou "alergii", nebo jsem proste novic a proto to snasim jinak nez "hulici"? Diky za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Drogy z konopí se podobně jako jiné látky s halucinogenním efektem vyznačují nevypočitatelností účinku, dá se říct, že katalyzují. Takže-podle vašeho vnitřního stavu, okolí, ... probíhá intoxikace. A to co popisujete je stav,který doprovází kouření marihuany poměrně často. Někdy zmizí s dalšími zkušenostmi, jindy přetrvává, případně se zhoršuje.
Skorem bych vám doporučil se dalšímu usu konopí vyhnout, nebo užívat za přísně bezpečných podmínek-bezpečné prostředí, okolo jen takoví lidé, které dobře znáte a cítíte se s nimi bezpečně, někdo by neměl hulit, aby vás mohl ošetřit, ... Vy sám byste se měl také cítit dobře.