rivotil+alkohol
pepa
před dvěma dny jsem si vzal 7 rivotilů a zapil vodkou(před tím jsem měl asi 2l vína) a včera dva litry vodky a taky 7 rivotrilů co se může stát?

Odpověděl:
Zdravím, pokud množství alkoholu, které uvádíte, je skutečně pravdivé, tak buďte rád, že jste to přežil. I bez těch rivotrilů by to bylo "na hraně". Navíc jak alkohol tak rivotril patří mezi tlumivé látky a pokud je berete současně, jejich účinky se násobí. Může nastat obrna dýchacího centra a vy se udusíte. Nebo se v bezvědomí udusíte zvratky. Zkrátka nic moc. Tak si říkám, proč takové experimenty provádíte. Nepředpokládám, že by intoxikace tohoto druhu byla nějak "zábavná" a to, jak vám bylo druhý den, si raději ani nepředstavuju. No, když tak ještě napište.