jak dlouho?
pavel (dublin)
Dekuju pane doktore za odpoved. Rekl bych,ze jste mel zrejme pravdu v mnoha ohledech.Zvlastni je,ze pokud jsem uzival ty kapky tralgit,tak jak jsem dostal ten tradol,coz by melo byt to same,presto jsem uz zacal mit tyto stavy.Ani kdyz mi byl podan v nemocnici ten diazepam a nasledne potom jeste 3 diazepamy asi v prubehu 24 hodin,tak jsem se mi presto motalo vhlave jako na kdyz se na kolotoci.Potom tedy slozeni tech kapek tralgitu musi byt jinne,nez slozeni tablet tradolu i kdyz je hlavni latkou (tramadoli hydrochloridum)?Zvlastni.... Bohuzel jsem zbytek tech kapek vylil do kanalu uz asi pred 14 dny,v te dobe jsem vysadil i ostatni prasky,ktere take nemam.Mel jsem ty tablety Tradol,ale ty mi nijak stav nelepsily,tak jsem se jich zbavil taky.Takze nemam co bych postupne snizoval...Ten zachat byl ac se tomu rika ataka paniky dost intenzivni.Myslel jsem ,ze se zblaznim!!!Jsem citlivy clovek,s citlivym vnimanim,ale to jeste neznamena,ze trpim nejakou uzkostnou poruchou...uzkost prozivam jedine kdyz mi jde "o zivot",jako kazdy jinny clovek...kdyz musim nekam letet dela mi to problemy,ale letam...depresi sem tam mam,ale ne na dlouho...nekdy treba na hodinku si povztezknu,jakpak by ne...jsem tady 5 let v irsku,az na par vyjimek bez partnerky....potreboval bych se naucit jak svadet uspesne zeny a ne jist antidepresiva...:)Jinak s krkem to bude zrejma plotynka a nebo-li cervikokranialni syndrom,coz je fyzicke a ne mentalni,ale nepopiram,ze to muze byt s tim spojeno... Pane doktore,jak dlouho potrva to "toceni"?Take me "pali "v krku spis v celem hrtanu!Je to opravdu podobne jako po retizkovem kolotoci,akorat to trva neustale...myslim,ze je to o neco lepsi,nez minuly tyden,ale preci...Piju ten medunkovy caj a jim ten B komplex Snad to nepotrbva dlouho,je to velmi neprijemne...Jeste jednou dikPekny den. Pavel

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já jsem nějak potratil váš minulý dotaz, i když si ho částečně pamatuju. s těmi kapkami a tabletami mám takové vysvětlení - tablety mívají postupné uvolňování, alespoň v ČR se to týká snad všech tablet co jsou na trhu. Kapky se vstřebají a nastoupí celé okamžitě, takže to cítíte, to postupné uvolňování ne, dávka se rozloží do více hodin. Ohledně točení hlavy - pokud máte nějaké potvrzené problémy s krční páteří, tak to může být problém, zlepšení může být limitováno odstraněním obtíží s krční páteří a to nemusí být snadné. Poraďte se s neurologem a zkuste si po dohodě s ním sehnat rehabilitaci. No, držím vám palce a omlouvám se, že mi odpověď trvala, bylo toho v poslední době nějak hodně. Kdybyste se mnou neztratil nervy a ještě napsal, tak celý týden budu s klienty mimo republiku, tak s tím počítejte.