re: alkoholismus? pro Marketu Kordovou
sedmikraska
Dobry den, dekuji Vam za Vasi odpoved a radu. Bydlime v Praze 2. Prozatim zkusim, co jste mi doporucila, kdyz to nepomuze, obratim se na poradnu, na kterou bych velmi ocenila, kdybyste mi dala kontakt. jeste jednou dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jelikož žijete v Praze máte výhodu, že si můžete vybrat z více možností. Uvádíte, že žijete na Praze 2. Přímo ve Vašem obvodě máte možnost využít v případě potřeby ALKO ambulanci při oddělení pro léčbu závislostí VFN v ul. Apolinářská 4. tel. 224 968 214. Dále se léčbou závislostí na alkoholu zabývá Denní psychoterapeutické sanatorium Nad ondřejovem 36, Praha 4, tel : 241442793. Též psychiatrická léčebna Bohnice ( Ústavní 91, Praha 8 ) má několik pavilonů, které se věnují léčbě závislostí na alkoholu a na nealkoholových drogách. V těchto zařízením by byli schopni pomoci s nadměrným pitím jednak manželovi, ale samozřejmě se tam můžete ohledně pomoci obrátit i vy. Možná by pro vás samotnou byla také dobrým řešením návštěva Poradny pro manželství, rodinu a mezilidské vztahy, Chelčického 39, 130 00 Praha 3, Praha, tel. 222 581 287, další z těchto poraden sídlí např. na Praze 6, Thákurova 6, 160 00 Praha 6, tel. 233 324 999‎‎. Také se můžete podívat na stránky www.alkohol-alkoholismus.info - třeba tam naleznete pro Vás důležité informace o Vašem problému. Držím palce ať se Vám podaří toto nelehké období co nejlépe zvládnout a také hodně sil ! M.K.