pervitin a test
Renata
Dobrý den, jsem matka 21-leté dcery, která má problém s pervitinem. Naše soužití je dost složité, dcera tvrdí, že již nefetuje. Mám koupený test z moči na anfetaminy, dcera ale tvrdí, že doběh pozitvního výsledku je cca 1/2 roku od posledního braní. Zdá se mi to nepravděpodobné. Můžete mi sdělit, po jak dlouhé době od posledního braní pervitinu už jsou testy negativní?? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, ano, máte pravdu, je to trochu jinak. Screeningový test z moči je jen orientační test, nikdy neposkytuje stoprocentní výsledek. Dokáže zjistit přítomnost pervitinu jen 3 až 21 dní po užití, záleží na tom, jak intenzivně člověk drogu užívá (jaké množství, jak často). Většinou je droga detekovatelná maximálně do týdne po užití. 6 měsíců je opravdu dlouhá doba. Kdybyste měla chuť řešit situaci s dcerou společně s nějakým odborníkem, mohu Vám poslat kontakty na blízká poradenská centra pro rodiny.