zneužití
sarka
prosím mám velký dotaz bývalý kamarád dcery se ji naboural, myslím že je to protiprávní a změnil hesla, na e-mailu, skype, zablokoval telefon a díky tomu, že ji stále zneužívá e-mail získal informace, které dostala od vás e-mailem na dotaz dost intimní a rozesílá to na jiné e-maily,a dokonce to dal na její prtál facebooku jsou to moc důvěrné informace - poradte co máme dělat

Odpověděl:
Dobrý den, ohledně možností, jak dále vůči bývalému kamarádovi vaší dcery v této situaci postupovat, bych doporučila kontaktovat Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou uživatelům nelegálních návykových látek i jejich blízkým. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Můžete dotazy konzultaovat mailem nebo se telefonicky objednat k osobní konzultaci. Chápu, že je to pro vás a zejména pro vaši dceru hodně nepříjemné, ale určitě existují právní možnosti, jak na situaci reagovat. Přeji hodně štěstí a ať se problémy brzy uspokojivě vyřeší.