tráva
KarolínQa
kdyz kluk bere rok travu(druhy) a pk se mu nepostavi tak je to ovlivneno travou ze snizije hormony v tele??jk se to da resit a je mozny ze se to spravy??krome toho bylo to poprve jeho a ikdyz sem mu ho honila tak se nepostavil ae rani erekci ma,ae ne kazdy den,pomuzete mi?

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi bych vyšemu chlapci doporučil dát si v hulení pauzu. Není to tak vyjimečné a na některé muže konopí působí právě takhle, i když na sex mají chuť. Také to může způsobit nervozita a navíc my muži to máme často tak, že když se nepostaví, je to velkej průser (dáma promine ten slovník), tak zneklidníme a tím se to celé zhorší a je to ještě větší pr... a tak jsme ještě neklidnější a pak máme dojem, že musíme zákonitě selhat i příště, ... A kolo se roztáčí a roztáčí, ... Na vašem místě bych doporučil příteli předtím nehulit, jít s ním na procházku, tvářil bych se že žádnej problém, to se stává, kamrádky říkaly, že i ti jejich s tím mají problém, když se nepovede, ... Prostě bych se ho snažil podpořit netlačit, pokusit se o nějaké erotické hrátky, ... ono to půjde. :-)