diazepam
pavel
Dobry den.Je mi 32 let,bydlim v dublinu.Byl mi lecena krcni pater slovenskym dokotorem v dublinu. Nasadil mi tradol 50 mg, diclac, a take 3 krat denne diazepam po 2 mg.Bral jsem to mesic a pedtim jeste kapky tralgit asi 3 mesice ale jen jednou denne 40 kapek.Ted jsem londyne na vylete,ale vylet se mi zmenil v horor!!!Diazepam jsem vysadil asi pred tydnem a pak jsem jel tady a zacaly mi takove abstaky,ze pro mne prijela i ambulance.Zitra uz jedu zpet do dublinu.Chtel bych poradit co mam ted udelat.Pred 3 lety jsem se lecil s depresi a bral jsem jeden rok cipralex...Mel jsem dnes psychoticky zachvat ,nemuzu,dali na pohotovosti mi 4 diazepamy ....ale co dal?Jak dlouho trva odvykani?

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jste bral 6 mg diazepamu 3x denně, tak to by neměl být problém. Tradol (nepochybně bude mít účinnou látku tramadol, nedíval jsem se) i diazepam mají psychotropní efekt, vysazení může být složitější doporučoval bych dávku redukovat po 50% týdně, hlavně ten kapkový tramadol myslím může dělal potíže, tam bych vysadil na 5 kapkách denně, pomoci by měl meduňkový čaj (mellisa oficinalis budou znát i v irsku), Magnesium, vitaminy skupiny B, kdyby to nepomohlo, navštivte psychiatra i relaps deprese bych nevylučoval. Koneckonců, bolesti krční páteře mohou souviset i s tou depresí. Napište, jak jste to zvlásl a klidně pište průběžně, jak vám to jde. Pokusím se být v odpovědích pružný, ale neslibuji to. :-) Držím palce a nepanikařte to přejde. :-) P.S. To vypadá, že jste měl ataku paniky (úzkost, obvykle sevření na hrudi, bušení srdce a pocit, že zemřete). Je nepravděpodobné, že by to souviselo jen s těmi léky, nejspíše jste byl úzkostný už předtím, nemusel jste si to nutně uvědomovat. Vysazení diazepamu a tramadolu jen symptomy umocnilo. Té úzkostnosti by napovídalo i to napětí krčních svalů. To je ale jen možné vysvětlení vašeho stavu. :-)