pomoc
karel
potrebuji pomos,jsem s pritelkyni na drogach velkou dobu,ja 15 let pervitin.vek29.holka 3 roky ,ma 19,problem je ze mame miminko 10 mesicu .chci se zeptat jestli je lecebna nebo pomoc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, píšete, že Vám je 29 let, užíváte 15 let pervitn. Vaší přítelkyni je 19 let a užívá pervitin 3 roky. Problém vidíte v tom, že máte 10 měsíční miminko. Ptáte se na léčebnu nebo nějakou pomoc. Jestli to tedy chápu dobře, máte pocit, že právě kvůli tomu miminku by stálo za to, s tou závislostí na pervitinu něco udělat, ideálně s ní definitivně skoncovat. Léčeben je v České republice spousta. Ale do žádné vás všechny tři najednou nevezmou. Stejné je to s komunitami. Je možné, aby šla do komunity matka, nebo otec s dítětem. Žádná komunita (pokud je mi známo), není ochotná přijmout dítě s oběma rodiči zároveň. Ve vašem případě proto bude nejspíš potřeba vše dopředu naplánovat a promyslet, jak by bylo možné léčby alespoň časově nakombinovat. Jestli to tedy myslíte vážně, obraťte se na nejbližší K-centrum. Kdybyste nevěděl, kde hledat, napište odkud jste, pokusím se sehnat kontakt na Káčko v nejbližším okolí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.