chci zit normalni zivot ale nejde mi to
pavlina
dted jsi neumim predstavit jak obry vecir chtela bych prestat brat uz jsi priznavam ze jsem zavisla mam 3 letou ceru a nechci aby si sla mim prikladem .mami pritele ten nebere vubec a ani nevi ze beru ja zabil bi me kdyby se to dozvedel z jedne strani me k tomu dohnal on sam ze beru moc me depta jen co pride s prace tak na me rve ja jsem pak nervni a

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je moc dobře, že máte v dceři motivaci ke změně Vaší situace. Nepíšete, jaké drogy užíváte, ale pokud, jak píšete jste závislá, tak je jen otázka času kdy přítel začne něco tušit nebo se to dozví. Váš dotaz je neúplný a nepíšete příliš konkrétních informací – jakou drogu užíváte, jak dlouho, jaké máte problémy s užíváním, zda jste už zkoušela přestat. Podle toho, co píšete, to vypadá, že problém bude složitější a po internetu ho stejně nevyřešíme. Vyhledejte proto odborníka v zařízení na drogovou problematiku – ve větších městech jsou to kontaktní centra, kontakty naleznete na adrese www.drogy-info.cz pod heslem „mapa pomoci“ nebo napište, odkud jste a já Vám kontakty ve Vašem regionu vyhledám. Pokud jste z Prahy, navštivte Denní stacionář Sananim, kde se specializují přímo na problémy závislých matek s dětmi. Kontakt: Denní stacionář Sananim, Janovského 26, 170 00 Praha 7, telefon: 220 803 130, 605 212 175. V těchto zařízeních se můžete anonymně a bezplatně poradit o možnostech, jak svou situaci řešit. Přeji Vám hodně síly.