Dortík
KNX
Tak se mi "poštěstilo" ochutnat dort z trávy nevědomky muj spolubyící si ho vytvořil a nechal v ledničce snědl sem ho aniž bych věděl co to je nasledovalo peklo bylo mi zle ale kvuli tomu sem nepisu mam jit zhruba za tri týdny na měření thc v moči něco sem si už zjistil takže se dost bojim nejde nějak urychlit vyplavení thc z tuků do nové práce sem dost investoval než aby se mi to těd takle kvuli takové blbosti pokazilo prosím o odpověd sem zoufalej.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, THC lze v moči detekovat 1 – 30 dní, záleží na tom, zda jste pravidelný uživatel marihuany nebo to byla jednorázová záležitost, záleží na kvalitě a množství užité drogy, na metabolismu organismu. Ale při občasném užívání se testy negativizují asi do 14 dní. Takže pokud jste před tím marihuanu nekouřil nebo jinak neužíval a potom už také ne – mělo by to vyjít a nic Vám nenajdou. Vyplavení THC z organizmu nijak výrazně neovlivníte – čištění organizmu můžete podpořit tím, že budete hodně pít. V lékárně si můžete koupit orientační test na přítomnost THC v moči (stojí kolem 100,-Kč) a sám se v domácích podmínkách otestovat. Také dávejte pozor, aby Vás spolubydlící užíváním marihuany případně i jiných drog neohrozil víc, než „jen“ tím, že mu nevědomky sníte dort. Mějte se hezky.