POMOC
Dáša
Dobrý večer, mám podezření že muj 18 lety syn bere drogy a já bych chtěla poradit nějakou poradnu či postup jak pokračovat dál. Bydlíme v Karviné. Děkuji a hezký večer.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je dobře, že tento problém neřešíte ukvapeně a chcete se nejdříve poradit. V Karviné můžete využít služeb Kontaktního centra, ul. Družby 1125, 735 06 Karviná - Nové město, tel: 596 316 808, 737 643 314. Toto zařízení nabízí mimo jiné i poradenství pro rodiče - můžete si zde promluvit o svých podezřeních a o vhodném postupu. Také si můžete přečíst informace pro rodiče na adrese www.odrogach.cz. a na stránkách drogové poradny si můžete prostudovat informace o jednotlivých drogách, jejich účincích a rizicích užívání. Přeji Vám hezký den.