12345
muzu se zeptat kde je nejaka v praze dobra lecebna na odvykani??ne lecebna treba ale nejake centrum kde mi pomuzou prestat brat??beru pervitin 3 roky ale pravidelne tak 1,5 roku a diky tomu jsem ztratila vse na cem mi zalezelo...bydlim jen s matkou a ta vse vi je psychicky na tom spatne a ja potrebuju se toho zbavit bude mi 19 a asi nedodlam skolu niic....,kradu penize utikam z domu atd....poradite mi kam se mam obratit...dal to uz takhle nejde

Odpověděl: Jakub Minařík
Zajděte do Denního stacionáře SANANIM, Janovského 26, Praha 7, snad to bude to, co hledáte, tel 220 803 130. Jedná se o ambulantní léčebný program. V rámci stacionáře funguje tzv. motivační skupina, kam dochází lidi, kteří se rozhodují k léčbě a jsou v podobné situaci jako Vy, skupina začíná na uvedené adrese vždy v úterý a ve čtvrtek v 10.30, musíte dorazit včas. Poté, co budete navštěvovat motivační skupinu, můžete pak nastoupit do toho ambulantního stacionárního programu, případně se rozhodnout k jinému typu léčby. Můžete tam přijít bez objednání. Případně je možné se domluvit individuální konzultaci telefonicky.