dotaz
lolik?
dobry den,mam problem. Jiz pred nejakou dobou jsem zkusil marihuanu,koupil jsem si neco malo na zkousku,mno zkusily jsme ji s kamosi,ale moc nam to nesedlo a resp. nedalo.A tak jsem to skoval do skrine u me doma, mno a nedavno asi pred tydnem dvemi jsem si vsiml,ze ma "tajan skrys" je prazdna,tak jsem prohledal dukladne vse a nikde nic..mno tak jsem se jednoho dne rozhodl kouknout se k rodicum do veci, a hle nalezeno...rodice to maji uschovano u sebe (v plne vybave,vse stejne jako kdysi,jak to bylo zanechano-schovano). Mno a zaskakuje me to, ze rodice mi nic nesdelily,nebavily se o tom se mnou,nerekly mi nic,..akorad to "zabavily" a neby toho, ze jsme si na to nahodou vzpomel pri uklidu,tak bych o tom dodnes nevedel, ze to tam jit neni ("ve skrysi"). Poradte mi prosim co mam delat? Nevim si s tim rady, jak jiz vim, ze to rodice maji a vi o tom,ale nikterak to se mnou neresi..?Diky moc za odpoved.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud šlo tenkrát o jednorázový experiment a od té doby jste už marihuanu nekouřil a ani již nehodláte kouřit, není důvod, proč byste rodičům nemohl vše říct tak, jak to bylo. Když je ještě k tomu ujistíte o svém negativním postoji k drogám, jistě vše pochopí a "vzduch se vyčistí". Těžko se odhaduje, proč to s Vámi rodiče hned neřešili, je možné, že Vám věří, že byste se s drogami nezapletl nebo vyčkávají, že problém sám otevřete. Ale to v tuto chvíli není důležité. Ostatně, pokud jim vše řeknete, dozvíte se to.Mějte se hezky. PS: Když už budete v rozhovoru na téma drogy, nestálo by za to otevřít téma prohledávání věcí?