Jak se zbavit co nejrychleji účinků drogy
David
Dobrý den, jsem občasný víkendový uživatel pervitinu (1g mám 2-3 měsíce) a rád bych se zeptal, jakým způsobem se nejrychleji zbavit účinků např. druhý den po požití; co udělat, abych z těla dostal škodlivé látky. Jím druhý den třeba vitamíny. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím vás, určitě je rozumné snažit se po konzumaci pervitinu dát se fyzicky dokupy, protože užití pervitinu představuje velkou zátěž pro organismus. Vitamíny, pitný režim (nealko), dostatek spánku a odpočinku + nějaká přiměřená sportovní aktivita pomohou vašemu tělu se následně se zátěží vyrovnat. To, že optimální by bylo pervitin vůbec nebrat, nejspíš slyšet nechcete. Nicméně ráda bych vás upozornila, že i občasné užívání pervitinu nese svá rizika - například toxická psychóza (stíhy) může dorazit i když si dáte jen jednou. Také hrozí, že nezůstanete jen u občasného užití a v pervitinu se časem rozjedete a pak už je to o závislosti se všemi nepříjemnými důsledky. Zkuste ještě promyslet, jestli ta rizika stojí za to. Ale je to samozřejmě vaše volba se všemi důsledky. Mějte se a hezký zbytek léta.