antabus
mira
chtela bych zeptat na ucinky antabusu ve spojeni s alkoholem. manzel totiz pred dvema mesíci vypil alkohol a mel príšernou reakci. nezvracel, to ne, ale byl strašne rudý a mel po sobě rudé fleky.potom sice antabus bral, ale stále je od té doby hrozne rudý v tváři.mylsím,že pije.i chování má změněné, je agresivní, prchký, proste jiný, jako po léčení.dá se pít alkohol normálne na antabus a nic to s človekem neudělá?kromě toho zrudnutí myslím...protože já vím určitě, že pil, i když měl v sobe antabus. dá se na to zvyknout?myslím tím brát antabus a pít na něj?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, reakce, kterou popisujete, může být rekcí na tzv. "přepití" antabusu alkoholem. Reakce na antabus mohou být i různě silné - je to individuální a ne vždy uživatel antabusu zvrací, ale průběh, který jste popisovala by "přepití" mohl odpovídat. S určitostí Vám to takto přes internet, ale samozřejmě říci nemohu. To samé se týká Vašeho podezření z konzumace i jiných drog. Dle toho, co píšete, zřejmě Váš muž absolvoval léčení, určitě by nebylo od věci zkontaktovat se s léčebným zařízením kde se Váš manžel léčil či lékařkou, která mu předepisuje antabus. Také bych Vám doporučila si s Vaším mužem o tomto problému v klidu pohovořit a jestli se opravdu potvrdí Vaše podezření, pokusit se Vašeho muže motivovat k tvz. opakovací léčbě.