THC
martin
ahoj mám dotaz kouřil jsme marihuanu asi 5 měsíců 3-4 týdně ve třech lidech ale vždy jen asi tak 3-4 potahy, přestal jsem před 8 týdný ale po 2 týdech co jsem nehulil jsem si dal 1 prda a pak 6 týdnů nic asi před 4 dňema jsem byl na dopingovém testu kde mi odebírali moč je možné že mi tam najdou že jsme hulil marihuanu ? děkuji moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste za posledních jste si za posledních osm týdnů jednou potáhl z jointa, tak by testy na přítomnost THC v moči měly být negativní. THC se dá detekovat od několika dní do cca měsíce po posledním užití, výjimečně déle, závisí to na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Pokud jste v posledních dvou měsících měl zkušenost s marihuanou pouze jednou, testy by se měly negativizovat cca do týdne, max dvou. Kdyžtak napište, jak to dopadlo. Myslím ale, že riziko pozitivního testu nehrozí. Jinak je dobré, že se Vám podařilo s "hulením" takto přestat. S aktivním sportem to skutečně moc dohromady nejde, bez ohledu na dopingové kontroly.