Kalicor
wooster
Kalicor patří mezi smart drugs, podle mých informací zvyšuje okysličení mozku. Jaké jsou jeho kontraindikace? Je možné ho použít pro snížení negativních dopadů kouření marihuany na funkce mozkových buněk? A zvyšuje jeho užívání např. pravděpodobnost schizofrenního ataku u rizikových uživatelů? Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ki:Přípravek je kontraindikován u osob se známou hypersensitivitou na jakoukoli složku přípravku, s těžkou poruchou ledviných funkcí a u pacientů užívajících přípravky obsahující hormony štítné žlázy. Přípravek není vzhledem k lékové formě vhodný pro děti do 3 let věku.
Myslím, že použít jej jako prevenci kognitivního postižení při kouření marihuany je možné, nejsem si jen úplně jist účinkem. Tj. myslím, že spolehlivost účinné látky-piracetamu v této konkrétní indikaci nebyla ověřena. Mám ale pocit že by to fungovat mohlo. Rozhodně to neuškodí.
Provokace schizofrenní ataky je málo pravděpodobná.