plz poraďte mi
Matisek
ahoj chtěk bych se zeptat hulil jsem marihuanu 3x týdně asi cca 5 měsíců teď už 6 týdnů nehulim ale asi před 3 dnama jsem byl na dopingové kontrole na závodech kde jsme musel odevzdat vzorek moči je opravdu možné že mi najdou THC v moči ? předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud šest týdnů marihuanu nekouříte, tak by testy na přítomnost THC v moči měly být negativní. THC se dá detekovat od několika dní do cca měsíce po posledním užití, výjimečně déle, závisí to na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Ve Vašem případě by se testy měly negativizovat cca do dvou týdnů po posledním užití. Kdyžtak napište, jak to dopadlo. Myslím ale, že riziko pozitivního testu nehrozí. Jinak je dobré, že se Vám podařilo s "hulením" takto přestat. S aktivním sportem to skutečně moc dohromady nejde, bez ohledu na dopingové kontroly.