alkohol
jane
alkohol jsem poznala,když mě přítel zmlátil,znásilnil a opustil..pak přestávky.A opět alkohol,protože nezvládám chování mých dětí.V pití hledám odpověď na otázky a útlum.Dcera mi řekla,že jsem pro ni jen biologická matka-to už mi zněla líp kurva od syna.Nezvládám své myšlenky a tím ani alkohol,který mi přináší útlum,ale chci žít jako kdysi.Sport,čistý mozek a sebeúcta,ale už si nedokážu představit večer bez přítele chlastu..psychiatr??jeden mě dostal na takový dno,že se jich bojím..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, příběh, který jste napsala ve zkratce na několik řádků, je hodně smutný a pro Vás určitě bolavý. Myslím, že ho nevyřeší několik řádků od nás. Máte toho hodně co řešit, co si srovnat, nikdy také není pozdě spravit vztahy s dětmi a přestat pít. Bez odborné pomoci to ale půjde těžko. Mrzí mě, že jste se spálila v kontaktu s odborníkem, psychiatrem. Rozhodně by se to nemělo stát. Možná by pro Vás byla lepší pobytová léčba, kde byste si odpočala, odešla na chvíli z prostředí, ze situace, která Vás vysiluje. Také je tam k dispozici kolektiv odborníků, takže když Vám někdo nesedne, jiný Vám možná bude schopný pomoci. POkud byste chtěla nějaké kontakty, ať už ambulantní nebo pobytové, dejte vědět, kde by to mělo být. Za pokus to určitě stojí.