Janinka
Chtěla bych se zeptat,dnes jsem byla u doktora a on mi bral krev a dělal výtěry z krku, zjistí ve výsledcíhc že jsem měla drogy?Beru třetí měsíc pervitin a měla jsem i pár hodin před tím než jsem k němu šla?! Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, pokud vám lékař dělal standardní zdravotní vyšetření a nikoli speciálně testy na užití drog, ve výsledcích se pervitin neprojeví. Spíše mě napadá, že jestli jste si pervitin dala pár hodin před návštěvou lékaře, tak vám možná ani testy dělat nemusel, aby odhadl, že jste "pod vlivem". Předpokládám, že máte nějaké zdravotní potíže a těm braní pervitinu zrovna neprospívá. Nechci nějak zbytečně strašit, ale užívání pervitinu má docela dost rizik a může celkem zkomplikovat život, to, že se to "proflákne" někde u doktora bych nevnímala jako to nejhorší, co vás může eventuelně potkat. (Něco si o tom můžete načíst i v rubrice Stimulační látky-pervitin na těchto stránkách). Nu, neberete nijak dlouho, možná by nebylo od věci to ještě promyslet a zkusit zabrzdit dřív, než přijdou fakt průšvihy. Mějte se a když tak ještě napište.