finfer
tramal
dobry den chcem sa este opytat mam za sebou asi 5dni co neberu tramal mali ste pravdu ustupuje to pomali uz v noci aj zaspim asi tak na 5hodinky aj zaspim uz sa vobec nepotim ani nekivem s nohami tie abstaky boli krute fuuuu. dakujem vam velmi pekne ze pomahate ludom a zavislim vdaka vam uz neberu tramal sam by som to asi nezvladol dnes si idem kupit medunku lekarsku ta mi pomoze dakujem a chcem sa este opytat ze psychicke abstaky kedy budem mat lekarka mi powedala ze psychicke abstaky budem mat neviem odpiste mi dakujem velmi pekne

Odpověděl: Jakub Minařík
Jak dlouho bude trvat, než se srovnáte? To je dosti individuelní. Obvykle po odeznění hlavních příznaků odvykacího stavu přetrvává nespavost, neklid, po měsíci je to obvykle + - v mezích normy, chutě ustupují pomaleji, tu a tam se mohou vracet se silnější intenzitou, pak zase přejdou. Někdy se vrací když máte problémy, ale celkem obvyklé je, že v situacích, kdy se cítíte dobře se objeví chuť na to cítit se ještě lépe. Je to hodně individuelní. Vždycky ale platí, že i jednorázové užítí drogy chutě znova vybudí, někdy je také spustí třeba opilost. P.s. Dávejte si pozor na alkohol. Lidí, kteří se rozpili po vysazení opiátů je celkem dost. Držím palce. :-)