Už je trochu líp ale bolelo mě celé tělo,hlava a pocení.S psychykou to bude horší.Proč nechcy aby to věděl?Prostě nechci asi by to nedopadlo dobře a navíc by mě hlídal a to já nechci.Už jsem si to jednou zažila a nebylo to nic příjrmnýho mít ho furt za zadkem.Zkusím to zvládnout sama i když musím říct že už tedˇmám chutˇsi dát.No uvidíme zatim díky a já se kdyžtak zase ozvu.

Odpověděl: Jana Marečková
Děkuji za zprávu, je skvělé, že to zvládáte, s nepříjemnými stavy počítejte tak týden až 14 dní. Pokud dobře počítám, je to dnes 5. den abstinence, nejhorší bývá obvykle 4. až 6. den, pak už by to mělo být stále lepší. Ale stále myslete na to, že zbavit se fyzické závislosti není všechno. S odbornou pomocí při abstinenci byste určitě zvýšila šanci na úspěch.Pokud byste si to přeci jenom rozmyslela, napište mi odkud jste a já Vám kontakty vyhledám nebo si je můžete najít na adrese www.drogy-info.cz – v rubrice „mapa pomoci“. Tak se držte a zase napište.