JAK POMOCI DCEŘI?
MIKI
DNES JSME ZJISTILI,ŽE NAŠE DCERA UŽÍVÁ AMFETETEMIN A MORIUHANU.POTVRDILO SE TO V TESTECH.KDE SE MÁME OBRÁTIT PRO POMOC?JSME OD OPAVY.JEŠTĚ JSME JI NEŘEKLI,ŽE O TOM VÍME A NETUŠÍME JAK NA TO.MÁME DĚLAT,ŽE NIC NEVÍME?PROSÍME O POMOC

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, chápu, že jste zřejmě v tuto chvíli velmi rozrušeni. Je však velmi důležité, abyste s dcerou dokázali najít alespoň částečně společnou řeč a situaci řešili dohromady jako rodina. V Opavě funguje Krizové a kontaktní centrum Pod slunečníkem, kam by bylo nejlepší, kdybyste společně zašli a situaci společně řešili. Zde uvádím kompletní kontakty: adresa: Hradecká 16, 746 01 Opava http://www.podslunecnikem.cz/ email:kkc@podslunecnikem.cz tel.:553 718 487 Pavlína Havlíčková - ředitelka, tel.: 602 790 208 Antonín Daněk - vedoucí K-centra, tel.: 602 765 082 Oldřich Kutra - kontaktní pracovník, tel.: 602 743 132