Jak na dojezdy
ChOpIn
Dobrý den, příležitostně užívám pervitin a začínám pocitovat, jak mi tahle droga huntuje tělo. Poradili byste mi prosím jaké vitaminy jíst, abych do těla dostala co mu piko vzalo? Slyšela jsem o magnesiu nebo vitaminu C. Nebo nějaké jídlo, které je bohaté na živiny? Na dojezdu mi nejde jíst, tak do sebe chci dostat aspon něco prospěšnýho. A poslední otázka: Pomohou na dojezd nějaké prášky?

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, je sice dobré, že se snažíte o sebe pečovat, nicméně je potřeba vědět, že "dojezd" je prostě daň za užívání drog a nijak zvlášť obejít nelze. Stejně jako po nemírném pití následuje kocovina, kterou lze sice zmírnit, ale nezmizí... Pokud chce člověk drogy brát, musí počítat i s těmito následky, které navíc v zásadě nejsou ty nejhorší, které může užívání drog způsobit... Sama možná začínáte pociťovat, že není pravda, že drogy člověku jenom dávají samá pozitiva. Stav po užití jakékoliv stimulační drogy se dost podobá stavu zvýšeného stresu a dojezd je projevem vyčerpání organismu. Pro lepší zotavení lze doporučit pravidelnou a zdravou životosprávu - dostatek spánku, dostatek tekutin v podobě minerálních vod a pořízení si vitaminů C a B a nějaký multivitamin s obsahem stopových prvků. Nepijte alkohol, neužívejte jiné drogy a léky, ty to mohou jen zkomplikovat. Pokud se budete snažit dojezd přebít užitím jiné látky, zaděláváte se akorát na zkříženou závislost na pervitinu a něčem dalším.