opet pervitin
sarah
dobrý den, už jsem Vás jednou kontaktovala - dcera 16 - pervitin , domů se vrátila, že chce vše změnit, ale opet jsem zjistila - poté co nastoupila na brigádu do restaurace- že opět požíla pervitin. A ještě ho nabízela. Jak mám proti tomu bojovat. V hotelu X. za M., kde nastoupila, pracují prý většina lidí na pervitinu. Majitel si je tam bere. droby se dají tam koupit kdekoli a to i nezletilými Co s tím. Kam mohu dceru umístit - léčení. nebo něco jiného. Jsem bezradná děkuji. Dcera se s Vámi před několika dny asi spojila. dala jsem jí kontakt na Vás. Poraďte moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jak jsem Vám psala v odpovědi na Váš minulý dotaz - myslím si, že byste měla vyhledat nějakou odbornou pomoc přímo, protože přes internet těžko takhle složitou situaci vyřešíme. Jak je vidět, dcera tak úplně není pevná ve svém rozhodnutí drogy nebrat, což se v jejím věku ani nedá čekat. Možná nebude potřeba, aby vyloženě nastoupila léčení, možná ano. To já ale právě na dálku nejsem schopná posoudit a je k tomu potřeba ideálně setkání odborníka přímo s ní, nebo alespoň osobní rozmluva s Vámi.