xxx
950808 stalo se stoho hodně.Spřítelem jsem 9 let už to není jako dřív.Už je to právě jenom o tom sterotypu.Taky jsem se díky němu pekně zadlužila v době kdy jsem byla ještě zamilovaná.Ne že by bl línj a nechtěl makat ale má svoji hlavu takže iokde moc dlouho nevydrží.Náš vztah už je v celku o ničem kolikrát si řikám že kdyby nebylo těch dluhů tak už snim asi nejsem.Jenže sama to nikdy nemůžu utáhnout.Valí se na mě složenky a tak nejjednoduší je si něco dát.Je mě fajn nic neřešim a přínáší mě to krásnej pocit,kterej už jsem dlouho nezažila.Jojo opiátky nejlpší je že to ani nepozná,že jsem sjetá zeptá se co je,odovím že jsem unavená a je klid přitom sám drogy bral a taky mě tenkrát hodně pomoh.Tedˇjsen dva dny bez káčka-jela jsem od ty doby co jsem vám prvně psala-včera mě bylo pěkně mizerně dneska už je líp ale nevim jak dlouho vydržim mějte se a díky zase se ozvu

Odpověděl: Jana Marečková
Chutě na drogu se často objevují nebo zintenzivňují tehdy, když něco „skřípe“, když starosti a stresy nejsou vyvážené něčím pozitivním – něčím, na co se člověk může těšit, co mu přináší radost. Pokud je Váš život o tom, že Vás nebaví práce, máte vztah, který Vás neuspokojuje a ten zbytek je nuda, pak se není co divit, že přijdou chutě na drogu, coby prostředku snadné a rychlé pomoci. Nyní je na prvním místě to, abyste zvládla odabstinovat, ale potom je třeba věnovat se řešení všech problémů, které neřešené budou vždy rizikem pro to, abyste začala znovu brát. Proč je pro Vás dobře, aby přítel nevěděl o Vašem užívání, když Vám tenkrát hodně pomohl? Máte strach o něj, abyste ho nestáhla s sebou nebo s ním nechcete nic řešit? Tak přeji hodně síly a vydržte!