test na pervitin
Catheen
Zdravím, mám podezření, že přítel občas užívá pervitin. Chtěla bych se zeptat, jestli testy na přítomnost drog, které jsou volně prodejné v lékárně toto dokáží odhalit. Dále, kde a jakým způsobem lze nechat vyšetřit moč, konkrétně jestli je potřeba nějaké lékařské doporučení a jestli je to zpoplatněno. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím, celkem si dovedu představit, že život v podezření je velmi zatěžující, že se tedy snažíte najít nějaký důkaz, jistotu. Orientační testy z lékárny s poměrně velkou přesností zjistí, zda Váš přítel v minulém týdnu, max. dvou užil pervitin. Nezjistí kolik, kolikrát, pokolikáté, proč, zda si vezme i příští týden... nic takového. Ale to nezjistí ani toxikologický rozbor. Ten je navíc mnohonásobně dražší (pro více info si můžete zavolat do nějaké toxikologické laboratoře). Pokud nepotřebujete „finální“ důkaz jako před soudem, orientační test z lékárny postačí. Návod je přiložen, není to nic složitého. Testování samotné toho příliš nezmůže. Přijde mi, že to je až ta nejkrajnější varianta. Velmi zahýbá s Vaší vzájemnou důvěrou. Často vede ke hře na kočku a na myš. Může se Vám klidně stát, že někde v bytě najdete vzorky moči.. Podvody jsou poměrně běžná praxe. Celkem by mě zajímalo, kde se Vaše podezření vzalo a co Vám k tomu všemu řekl přítel. On s testováním souhlasí? Jako zásadní mi přijde mít promyšleno, co v případě, že se braní drog prokáže. Jaké kroky podniknete? Kam až jste ochotná jít? Pokud se o tom chcete pobavit, napište. Případně navštivte nějakou odbornou poradnu. Bude to rychlejší, efektivnější. Když napíšete odkud jste, vyhledám Vám kontakt ve Vašem okolí. Přeji hezký den. TH