UZ to nechci..
LILI
Jsem drogove zavisla potrebovala bych odbornou pomoc..S nekym si o tom promluvit..Chci z toho ven, ale uz na to nemam silu.. Jsem uz unavena amoje telo se pomalu rozpada...Nechci takhle skoncit..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, bohužel nepíšete moc informací, abych Vám mohla nějak konkrétněji poradit. Nepíšete, kolik je Vám let, jak dlouho a jaké drogy berete, zda a jaké máte další potíže související s drogami, tuším z Vašeho dotazu, pokud to není jen metafora, že máte nějaké zdravotní potíže... Určitě je možné si o tom promluvit, první krok jste již udělala tím, že jste napsala sem. Asi by bylo ideální, kdybyste si o tom mohla popovídat s někým osobně, mohla bych Vám doporučit nějaké vhodné zařízení nebo někoho z kolegů, na koho byste se mohla obrátit. Potřebovala bych o Vás ale vědět víc podrobností a také odkud jste. Určitě se s tím dá něco dělat, napište a vymyslíme, co by pro Vás teď bylo nejlepší. Zatím držím palce.