pervitin
benzi
chtela jsem se prosim vás zeptat jak dlouho vydrží pervitin v krvy a v moči??a jestli se to dá poznat na testech...nebo na odberu krve dekuji

Odpověděl: Jana Marečková
Pervitin je z moči zjistitelný asi 2 – 14 dní od posledního užití, (spíše vyjímečně i déle - až 21 dní), to jak dlouho bude pervitin zjistitelný závisí na délce a intenzitě užívání, na kvalitě a množství drogy, na metabolismu organismu. Z krve jsou to 1 až 3 dny. Jestliže berete pravidelně a větší dávky, bude pervitin zjistitelný delší dobu od posledního užití, než kdybyste ho vzala pouze jednou. Nepíšete o jaký odběr krve se jedná, ale v rámci běžného odběru krve, na který Vás pošle obvodní lékař v rámci zdravotního vyšetření se testy na přítomnost drog nedělají. Pokud by Vás chtěl lékař testovat na přítomnost drogy, musí k tomu mít pádný důvod a musí Vás o tom informovat. Pokud použijete test přímo na zjištění metamfetaminu v moči(volně prodejný v lékárnách – nevím, jestli jsou to testy, které máte na mysli Vy), pak se samozřejmě po určitou dobu (výše uvedenou) zjistit dá. Škoda, že jste toho nenapsala víc, třeba bych Vám mohla lépe odpovědět. Tak klidně ještě napište.