Subutex 2
Karolína
Zdravím Vás a moc děkuji za odpověď.Před půl rokem jsem byla na dávce 10mg na den a i když si Subutex píchám tak jsem ho postupně snížila až na ty 4mg.Problém je v tom že teď už to nějak nejde.Zkusila jsem na 5dní snížit na 2mg ale celé dny mi bylo opravdu divně(pocení za chvíli zima,bolest kloubů a mravenčení v celém těle).Spát jsem nemohla.Ibalgin mi na to vůbec nepomohl.Tak jsem to vzdala a vrátila se zpátky ke 4mg.Předtím jsem žádné takové problémy neměla když jsem snižovala.Nebo mám snížit jen třeba o 1mg nebo o 0.5mg?Nevíte jak přesně snižovat aby ty obtíže viz výše nebyly?Nebo alespoň co si mám vzít na spaní aby to nebylo na lékařs.předpis?Asi nic takového není.Už abych se toho zbavila...A jsem ze Severních Čech.

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím, přiznám se, že ve věci dávkování subutexu jsem ztracen. Na to odborník nejsem... Zašlu Vám tedy pár kontaktů. Věřím, že tam najdete co potřebujete. Masarykova nemocnice Ústní nad Labem Substituční léčba-Subutex Sociální péče 3316/12A, Ústí nad Labem, 400 01 Ústředna: + 420 477 111 111 Riaps Ambulantní program, Substituční léčba - subutex Presslova 449, Dvůr Králové nad Labem telefon: 499 320 517 Pokud tam neuspějete, pro jistotu připomenu ještě telefon na CADAS v Praze - 222 924 245. Když ne osobně, tak alespoň telefonicky konzultovat s kolegou MUDr. Minaříkem. Přeji, ať najdete potřebnou odvahu a zavoláte (možná to bude trochu zdlouhavé a pouze jeden telefon to nevyřeší), případně někam osobně dorazíte. Pokud je pro Vás úlevné napsat/vypovídat se, doporučuji osobní kontakt. A malý tip na závěr – skrytou poznámku během osobních konzultací neskrývejte. Když budete něco dalšího potřebovat, napište. Přeji hezký den. TH