Co ted?
Nevim
Ahoj, chtěl bych se optat na jednu zavaznou vec. Je mi 16 let a asi 5x jsem zkusil tzv. "hulit", nic mi to nedelalo a po pate jsem si dal trochu vice, protoze me zajimalo co to dela. Kamarad neco prinesl a dali jsme si, nasledovalo zpomaleni casu, jako by vsechno ztratilo perspektivu, obas jsem nevedel na co myslim a co mluvim, bylo mi spatne sel jsem si lehnout. Druhy den jsem byl takovy zmateny, a ten stav trva jeste tedka ( 1 mesic a 7 dni ). Obcas se mi vrati stav kdy najednou treba 2 sekundy nevim o cem mluvim, ale vzdycky se pri tom nachytam a zacnu mit z toho stavu strach. Uz jsem mluvil s lidmy, kteri si tam s nami dali, ale nic takovyho jako ja nemaji. Zbyva mu doufat, ze to odezni? nebo ja opravdu nevim co mam delat, zit chci naplno...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,stejná droga může na různé lidi působit odlišně. Je dost pravděpodobné, že jste na účinky THC extrémně ciltivý. Velkou roli v tom hraje psychika a strach z toho, že se stavy budou vracet. Vím, že se to lehce řekne, ale zkuste se jich dopředu nebát, neočekávat je. Nepřemýšlejte nad tím, co se Vám zase přihodí a nepozorujte se tolik. Je dost možné, že podobné věci - jako že nevíte o čem mluvíte - se Vám stávaly i před tím, akorát jste si jich nevšímal. Myslím, že pak tyto stavy brzy vymizí. Pokud by tomu tak nebylo, zajděte za psychiatrem, který se věnuje závislostem. Bylo by pak potřeba zjistit, jestli Vám marihuana nenastartovala nějaké vážnější potíže. Spíš si ale myslím, že ne. Rozhodně se vyhněte do budoucna nejen marihuaně ale i jakýmkoli jiným drogám, hlavně halucinogenům (tripy, extáze, houbičky...). Nemuselo by to skončit dobře.