pomoc
bawon
Po obdržení vaší odpověďi na můj dotaz vám sdělím bližší info o mé osobě.Já jsem zařazen do pravidelných návštěvníků -k-centra- v Holešovicích,s tím, že jsem tam vedený pod jménem K. P. Nar.XXX,a mají mně v evidenci jako narkomana , já vzhledem k okolnostem úřadů a různých státních organizacíc, bych od vás potřeboval přeposlat papír o tom že -k-centrum pravidelně navštěvuji a že plním program lidí závislých na drogách.... Děkuji za váš čas strávený nad touto věcí. s úctou K. P. alias. Bawon

Odpověděl:
Dobrý den, pokud pravidelně docházíte do Kontaktního centra v Holešovicích, platí to, co jsem napsala minule. Obraťte se přímo na kolegy a domluvte se s nimi. Bohužel, žádný standardní formulář pro tyto účely neexistuje, případné potvrzení se vydává na základě konkrétní osobní dohody s klientem v závislosti na tom, pro jakou instituci a z jakých důvodů toto potvrení potřebuje. V případě právních problémů se můžete objednat na konzultaci v Právní poradně A.N.O. v Praze, které poskytuje bezplatné právní poradenství uživatelům drog a jejich blízkým. Adresu najdete na těchto stránkách v pravém sloupci. PS: Vaše jméno a další identifikační údaje jsem ve vašem dotazu smazala, tato poradna zachovává anonymitu svých klientů.