THC
tony
Dobry den, 26-28 cervna sme meli s kamarady kazdy den jednoho jointa ve trech.cili tri jointy kazdy den jednoho ve trech lidech.1srpna mi delaji vojenske toxikologicke vysetreni krve a moci.najdou mi tam THC?dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, THC je obvykle v moči detekovatelné 1 – 30 dní. V krvi je tato doba o něco kratší, většinou se testy na přítomnost drog dělají z moči. Záleží na více faktorech – na množství a frekvenci kouření, na kvalitě marihuany (koncentraci THC), na metabolismu organismu. Pokud to byl jednorázový počin a před tím ani potom jste marihuanu nekouřil - doba zjistitelnosti bude asi kratší, než je těch uváděných 30 dní.Takže 1.srpna Vám pravděpodobně nic nezjistí. Pokud byste chtěl mít jistotu – kupte si v lékárně test na přítomnost THC v moči (ke koupi volně v lékárnách asi do 100,-Kč) a test si doma udělejte. A u toho popřemýšlejte, jestli budete něco podbného riskovat i příště....