Subutex
Karolína
Dobrý den,5 let si píchám Subutex 4mg za den.Několikrát jsem vyzkoušela cucat Suboxon ale to bych potřebovala na den asi 16mg abych mohla v pohodě fungovat.K vůli financím to bohužel nelze.Nechci si už píchat.Ráda bych snižovala k úplnému vysazení.Žádné drogy mě nelákají.Celých 5 let jsem kromě S.si nikdy nic nedala.Jsem hrozná že to nedokážu :-( DOST MĚ S.V ŽIVOTĚ BRZDÍ.Poradíte mi něco?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, pokud chcete, věřím, že s tím něco udělat půjde. Bohužel nevím, co všechno jste už zkusila. Tedy pokud jde o vysazení drog. Píšete, že jste hrozná, že to nedokážete.. Já osobně neznám neznám nikoho, kdo by po několika letech na opiátech přestal ihned na první pokus. A ideálně sám, případně ještě vytáhnout přítele/přítelkyni.. :-) Doporučuji zamyslet se nad tím, zda stále dokola neopakujete to stejné. Co zatím nikdy nevyšlo.... Doporučuji přečíst si více o Subutexu na: http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=58 Osobně bych doporučil vysazení ve spolupráci s nějakou ambulancí. Např. CADAS, Spálená 12, 110 00 Praha 1 Tel: +420 222 924 245 anebo pobytový detox. Po tolika letech letech braní je asi zbytečné říkát Vám, že závislost na opiátech je fyzická i psychická. Detox vám pomůže pouze s tou fyzickou. Chutě a špatné psychické stavy Vám zůstanou. A dost dlouho. Takže min. další ambulantní spolupráce není od věci. Např. CADAS Vám ji může poskytnout. Pokud jste z jiného regionu než Prahy, napište prosím a já zkusím vyhledat nějaký jiný kontakt. Pokus Vás napadne cokoli jiného, pokusím se Vám být opět k dispozici. Přeji hezký den. TH