XXX
658809 je to vháji iujíždím dál na káčku je to tak jak jste psala stačí jednou a je to vše zpátky ,nejhorší na tom je že mě to baví víc a víc je mě dobře,zbavím se ty všední nudy do práce z práce,nakoupit,uvařit,vyprat.....Tenhle život snad ani není pro mě.Když jsem ještě hulila tak se to dalo,ale po hulení se mě začalo dělat blbě a chlast mě taky zrovna dvakrát neuspokojuje,je totaková nouzovka.Léčení jsem měla jen ambulantní a na víc nařízený soudem.V tý době jsem ale z vesela fetovala dál. Byly to jen takový kecy už neberete -ne ne jsem v poho.No uvídíme zkusí to nějak překonat a kdyžtak se ozvu dík

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je fajn, že se ozýváte, nevím jestli očekáváte odpověď, ale přesto mi to nedá Vám pár řádek nenapsat. Je moc dobře, že si nic nenalháváte a že si dokážete přiznat, jak to opravdu je. Je to první důležitý krok k tomu, abyste se k abstinenci vrátila. Drogy jste brala poměrně dlouho, v minulém dotazu píšete asi 5 nebo 6 let, sama tedy víte, kam to povede, když se rozjedete a včas (tím myslím nyní, když ještě máte práci, máte za co nakoupit, co uvařit a v čem vyprat) to nezastavíte. Z toho, že jste měla soudem nařízenou léčbu usuzuji, že jste si díky drogám opatřila pár pěkných průšvihů. Po tolika letech přestat není jen tak, muselo to od Vás vyžadovat opravdu pevnou vůli a spoustu odříkání toho, co Vás bavilo. I to, že jste dokázala 5 let abstinovat je obdivuhodné. Napadá mě, co se po tolika letech abstinence přihodilo, že jste se „sjela“? Jak je možné, že pět let jste to zvládala a teď máte pocit, že se to nedá vydržet? Vzhledem k tomu, co za sebou máte, je z čeho čerpat – víte, kam se můžete s braním drog dostat, ale také víte, co Vám pomohlo, když jste se rozhodla abstinovat. Možná je škoda, že ambulantní léčba, kterou jste absolvovala, byla soudně nařízená – pravděpodobně Vám chyběla motivace k abstinenci, ale není důvod ji nezkusit ještě jednou, zvláště, pokud máte nyní na svůj problém takový náhled jako máte. A nemusí to být nutně hned ambulantní léčba, můžete si s někým, kdo má zkušenosti s lidmi, co mají problémy jako Vy „pouze“ o Vašich pocitech promluvit, získat podporu a možná i pomoc při hledání radosti ze života bez drogy. Přeji Vám hodně síly a klidně se zase ozvěte.