extaze
majkí
Dobrý den. před 5 dni jsme požila extázi(i když nejsme si zcela jista zda se jednalo o skutečně čisté MDMA)její učinky nebyly vůbec takové jaké mají být,spíše to vyvolávalo pocity na zvracení a pocit těžkých nohou.BYla to moje druhá zkušenost a hlavně to bylo po roce co jsem to opět zkusila.Pilulky vypadaly uplně stejně jako extáze,ale nahořklé byly málo.Je možné že se jednalo o uplně jinou drogu pouze skrytou v této podobě? A dále mě zajímá jak dlouho se v těle drží tyto látky pokud se požijí tablety 2.Muže mít toto požití vliv na otěhotnění?Myslím tím zda li není nějak v ohrožení kvalita plodu. ,pokud by člověk přišel třeba až týden po požití této drogy do jiného stavu.ZAčínáme se s přítelem pokoušet o miminko od dnešního dne a je to již 5 den co jsem E užila.Chci mít jistotu že se nemám čeho obávat. Už nechci mít s žádnou drogou po této zkušenosti nic společného.Všechno zlé je k něčemu dobré :0))

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, to, že se po extázi objeví takové stavy, které popisujete, je poměrně časté. Může to být způsobeno tím, že Vaše tělo se přirozeně brání tomu, co mu nesedí anebo se skutečně jednalo o koktejl neznámých látek a na některou z nich jste více citlivá. Tableta může vedle MDMA obsahovat další drogy, může obsahovat nebezpečné látky jako např. PMA, amfetaminy, nebo třeba nemusí MDMA obsahovat vůbec. Takže těžko říct, na co konkrétně jste takto zareagovala. V moči je zpravidla extáze zjistitelná asi do 14 dní, pokud chcete mít jistotu a být úplně čistá, s otěhotněním raději ještě vyčkejte. Pokud by k otěhotnění přece jenom došlo, prvních 21 dní po otěhotnění je plod zpravidla chráněn systémem "vše anebo nic" – takže buď by se plod vyvíjel normálně anebo by organismus na poruchu plodu zareagoval spontánním ukončením těhotenství, což žena často ani nepozná. Ale platí to pouze pro dobu bezprostředně po početí, další užívání extáze, zvláště v prvním trimestru by mohlo mít velmi negativní vliv na vývoj plodu. Ale to u Vás, jak vyplývá z dotazu, nehrozí. Je dobře, že jste se z této negativní zkušenosti poučila a že zodpovědně přistupujete k plánování rodiny. Přeji Vám hodně štěstí.