heroin
ivan
uvodom pozdravujem a dakujem za odpoved velmi ste ma potesil ale hlavne pomohol.silu a volu mam a pomaha mi priatelka.tie caje si kupim.methadon mam jedna flaska obsahuje 400ml a potreboval by som vediet v akom mnozstve a v akych davkach mam ho uzivat.teraz ho uzivam 200 ml vecer a 200 ml rano.prosim vas aky mate nazor na lliecbu subotexom co je lepsie a ucinnejsie.nefajcil som 4 dni a ani nechcem.methadon mi pomaha fyzicky a psychicky to zvladame s priatelkou.este raz vam velmi pekne dakujeme a je velmi dobre ze existuje takato stranka a pomahate ludom:)s pozdravom ivan a eva

Odpověděl: Jakub Minařík
Nějak nemohu najít váš předchozí dotaz, ale to celkem nevadí Co se týče dávky metadonu, tak tam je podstatné kolik miligramů denně užíváte, nikoliv v jekém objemu je to rozředěné, ale to možná nevíte, i s tím co vím se dá celkem nějak pracovat. Zkuste to snižovat po 10 mililitrech tedy 190-0-190, 180-0-180, ... až budete na 10 ml tak přejděte na 5-0-5 na 4 dny a pak na 4 dny na 5-0-0 a pak vysaďte. Kdybyste chtěl přecházet na Subutex nebo suboxon, lze při dávce metadomu 30 mg (ne ml) denně!!!! Přechod bych ale neviděl jako nezbytný, klidně vysaďte pomocí metadonu. Pokud byste přecházel na subutex tak napište, pokusím se vám vytvořit návod. Držím palce a napiště jak to jde.