LSD
Ondra
Dobrý den, asi před třemi týdny jsem si dal poprvé LSD jen 1/3 papírku.Bylo mi poté asi týden normálně.Pak jsem si dal jointa a alkohol a od té doby jsem furt takový přiblblý, špatně se mi spí,mám trému.Nevíte co s tím?Dá se to řešit?Já už nevím jak se vrátit zpátky do normálu.Prostě když usínám cítím, že něco ve mě chce abych myslel na zážitky z toho LSD.Včera poprvé se mi to podařilo přemoct a usnul jsem v klidu.Lepší se to.Jak jsem psal po tom jointu a alkoholu o týden později mě bylo hrozně-průjem,bolest krční páteře,horečky.Nyní je mi už lépem ale furt nejsem normální.Musím na to občas myslet a občas mě lechtá v břište mám prostě trému.Byl jsem s kamarádem venku asi přdevčírem a ten řek, že to po tom být nemůže.Tak jsem byl pár hodin zase úplně normální než jsem šel spát.Chci být normální a nevím jak.Poraďte mi prosím co s tím.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli pořád myslíte na zážitky z LSD a máte přitom pocity lechtání v břiše a jakoby trémy, mohou to taky spíš být chutě zážitek si zopakovat. LSD je silný halucinogen, THC je také halucinogen, může se klidně stát, že se účinky umocní, i po týdnu. Já bych tedy nevylučovala, že Vám Vaše problémy začaly právě drogy. Doporučovala bych důsledně se vyhnout jakýmkoli drogám, nejlépe i většímu množství alkoholu, dokud se to úplně nesrovná. Zkuste být v klidu, upravit si pravidelně denní rytmus a spánek, myslím, že do několika týdnů se to srovná. Pokud by se stav horšil nebo ani nelepšil, navštivte psychiatra, který se závislostmi zabývá. V každém případě je to pro Vás velké varování, že jste zřejmě na působení halucinogenů extrémně citlivý a neměl byste to znovu pokoušet.